söndag, februari 22

Bio och underklädsparty

Idag har jag varit på bio med bokklubbstjejerna och sett "The Reader". En väldigt bra film som jag varmt kan rekomendera. Trevlig lunch och diskution efter. Nu i kväll har jag varit på underklädsparty hos en ozzy girl som jag träffade i söndags på poolpartyt. Massa nya tjejer och väldigt roligt. Två av tjejerna som var där var helt sanslöst roliga och bjöd på sig själva. Den ena hade uppvisning i olika "outfits" bl.a. i leopardmönstrad neglige. Väldigt mycket fina saker så det var svårt att välja. Märket heter Intimo. Tjejerna som det var fart i hade en av dem bott som expat i Sydafrika och den andra var på väg till Shanghai i december förra året men det blev inget för hennes barn har krupp och de rekomenderade inte Shanghai luft då vilket kan vara förståligt. Hon tyckte det var jätte synd för hon tyckte Shanghai verkade vara en rolig stad när hon var där och kollade. Hon var runt i Puxi Hongqiao area och letade hus. De brukar ha brunch på fredagar så man får väl bjuda in sig själv. De var väldigt öppna för nya bekantskaper och förstod att det var svårt att hitta när man kommer hit.

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du börjar att hitta nya vänner! Du kommer snart att ha en hel hög med din charm och godhet finns det inte många som kan motstå! må gott
    kram sussi

    SvaraRadera
  2. Förväntar mig att se bilder på dig iförd din shopping... KRAM

    SvaraRadera