lördag, september 19

Fest och tjejträff

Igår var vi på fest och det var jätte trevligt. Linda och Jason hyr ett typiskt Melbourne hus som är avlångt och smalt och ligger väldigt centralt. Många olika typer av människor och bra musik. BYO och det betyder att man tar med eget dricka och sen bjöds det på snacks. Vi var där till 01:00 och sen 02:00 kopplade jag upp mig via skype med Sverige för att vara med på tjejträff hos Bele. Det var hur bra bild och ljud som helst och de riggade upp datorn vid bardisken (se bilden) så jag kunde vara med och höra allt som sades. 04:30 fick jag tacka för mig för då var jag jätte trött. Det var jätte kul att kunna vara med fast man sitter på andra sidan jorden. Kändes lite som jag var i Sverige för en stund.

1 kommentar:

  1. Det är fantastiskt med tekniken! Var bara Madde som fattades denna gång, jag och du persoligen då, men det var kul att du kunde vara med på ett hörn i alla fall.

    SvaraRadera